Montnegre-Corredor També es va fer un contacontes sobre animals i històries antigues de Dosrius

El punt d'informació del Parc del Montnegre i el Corredor a la Fira medieval de Canyamars atén més de 500 persones

18/10/2022

El Parc del Montnegre i el Corredor va participar amb un punt d'informació a la Fira del Bosc medieval de Canyamars el cap de setmana del 15 i 16 d’octubre. Entre les 10 i les 18 h, pel punt van passar-hi 208 persones el dissabte i 298, el diumenge, amb un total de 506 visitants.

El Parc del Montnegre i el Corredor també va participar a la Fira del Bosc medieval de Canyamars fent un contacontes sobre animals i històries antigues vinculades a Dosrius, al Corredor i al Montnegre. L’educador de l'Escola de Natura del Corredor, Joan Manel Riera, va fer de narrador per encàrrec de l’Ajuntament.

La Fira té una programació d’activitats, entre les quals també s’incloïen xerrades d’història ("fets de Joan de Canyamars"), d’ús de plantes remeieres, exposició de pergamins de l’Arxiu municipal, música antiga, etc., a més de les habituals teatralitzacions medievals.

Categoria: Montnegre-Corredor, Educació ambiental, ODS,

Fira del BoscFira del Bosc