Montnegre-Corredor S'han programat concerts, recitals, la Matinal al parc i el Ral·li Fotogràfic

El recital Poesia als parcs dona inici al 27è Viu el parc del Parc del Montnegre i el Corredor

06/09/2022

Tot és a punt per a una nova edició del programa Viu el parc al Parc del Montnegre i el Corredor. Les activitats centrals començaran el dissabte 10 de setembre amb el recital Poesia als parcs al qual seguiran el concert Parcs en concert (25 de setembre), la Matinal al Parc (9 octubre) i el Taller d’art natura (1 de novembre). No faltarà, enguany, una nova edició del Ral·li Fotogràfic ‘Tocats pel bolet’ el 30 d’octubre. Cal inscripció prèvia per assistir als actes.

Durant els mesos de setembre a novembre, el Parc del Montnegre i el Corredor acollirà les propostes centrals i els actes als municipis de la 27a edició del programa Viu el parc. El tret de sortida dels actes centrals serà el dissabte 10 de setembre a les 12 h amb el recital poeticomusical de Gerard Vilardaga i Jaume Molina, amb l’acompanyament musical de Valentina Risi, artista del Konvent, a la font de Pradelló, Olzinelles (Sant Celoni). Per assistir-hi, que forma part també del cicle Poesia als parcs, cal inscriure’s prèviament mitjançant aquest formulari.

Uns dies més tard, el diumenge 25 de setembre a les 12 h, Pol Batlle i Rita Payès presentaran el darrer àlbum de Batlle, Salt mortal, una proposta carregada d’una atmosfera surrealista i plena de mística. Emmarcat en el cicle Parcs en concert, també hi ha l’opció de fer una visita guiada a càrrec d’Ineditours. Més informació i inscripcions en aquest enllaç.

Una nova Matinal al parc al santuari del Corredor

Enguany, la Matinal al parc es farà el diumenge 9 d’octubre, com és habitual, al santuari del Corredor, a Dosrius. Entre les 10.30 i les 12.30 h, els assistents podran gaudir de tallers familiars i jocs gegants.

La cloenda de la Matinal començarà a les 12.30 h amb l’espectacle de cloenda “Coloraines Band”. Més informació i inscripcions aquí.

Aquell matí també hi ha programats a les 11.30 i a les 12.30 h dos passis de la ruta teatralizada inclusiva “Camins”, amb inici al Punt d’informació del Santuari del Corredor. En aquesta ocasió, les reserves s’han de fer al correu electrònic rutesteatre@diba.cat.

Finalment, Sant Cebrià de Vallalta acollirà el dimarts 1 de novembre un Taller d’art natura a partir de les 10.30 h. Durant la sessió es construirà, amb elements naturals, una intervenció d’art i natura. Com totes les propostes del programa, excepte la visita guiada prèvia al concert Parcs en concert, el Taller d’art natura és gratuït, però cal inscripció prèvia en aquest enllaç.

16è Ral·li Fotogràfic 'Tocats pel bolet'

El diumenge 30 d’octubre a Sant Iscle de Vallalta serà l’escenari de la 16a edició del Ral·li Fotogràfic “Tocats pel bolet”, una activitat pensada per a tots els amants de la fotografia. Les inscripcions i lliurament de les imatges es faran mitjançant la web www.concursfotografic.cat.

A més dels actes centrals, també s'organitzen durant la tardor nombrosos actes als municipis, entre els quals hi ha conferències, espectacles infantils, la Fira del Bosc de Canyamar, una exposició sobre bolets i una conferència taller sobre natura i creativitat.

Per a consultar totes les activitats, tant centrals com als municipis, del Viu el parc al Parc del Montnegre i el Corredor podeu consultar la web del programa.

Categoria: Educació ambiental, Accessibilitat als parcs, Montnegre-Corredor, Poesia als parcs, Educació ambiental, Viu el parc, Educació ambiental, Poesia als Parcs,