Montnegre-Corredor A Vallgorguina

Es fa una passejada i visita al futur Museu del bosc i la pagesia

15/07/2016

El diumenge 10 de juliol, es va organitzar una passejada per descobrir el passat rural del municipi de Vallgorguina, al Parc Natural del Montnegre i el Corredor.

Gràcies a la col·laboració entre l'Ajuntament de Vallgorguina, el Parc del Montnegre i el Corredor i l'Escola de Natura del Corredor, el diumenge 10 de juliol es va organitzar una visita al que serà el futur Museu del bosc i la pagesia, de Vallgorguina.

La sortida va comptar amb la presència de Joan Mora, alcalde de Vallgorguina, que va acompanyar el grup de visitants per les sales de l'equipament i els va oferir explicacions sobre la gestació i concepció del Museu del bosc i la pagesia.

La sortida va acabar amb una passejada pels voltants del poble per conèixer com han canviat el paisatge i els usos del sòl en poc més de mig segle.

Categoria: Montnegre-Corredor, Educació ambiental, Educació ambiental, general,