Montnegre-Corredor La xerrada es va fer a Can Borrell, a Arenys de Munt

Martí Boada parla del Parc Montnegre i el Corredor, ecologia i societat, davant unes cinquanta persones

07/03/2023

Més de cinquanta persones van assistir, el dissabte  25 de febrer, a la xerrada que Martí Boada, naturalista, geògraf, doctor en ciències ambientals i Premi Global 500 de les Nacions Unides va realitzar a Can Borrell, a Arenys de Munt, sobre el Parc del Montnegre i el Corredor, ecologia i societat. L’acte va ser organitzat per l’associació Molts camins i l’Ajuntament d’Arenys de Munt.

Des de la seva dilatada experiència, Martí Boada va voler contextualitzar diversos aspectes ambientals i de sostenibilitat des d’una perspectiva global a una de més local. De la serralada del Montnegre i el Corredor va destacar com es va crear la figura del Parc i com els seus boscos i paisatges són híbrids d’una història natural i social.

A la vegada, va fer una passejada il·lustrativa per la vegetació, la fauna, la geologia i els vestigis d’activitats humanes tradicionals que va enriquir esplaiant-se en exemples de biodiversitat que es poden trobar.

Finalment, Boada va destacar la importància de conèixer i posar en valor el ric entorn que ens envolta i va recordar el que deia l’ecòleg Ramon Margalef: "una persona ben informada multiplica, una persona mal informada com a mínim resta".

Font de la informació: Ajuntament d'Arenys de Munt

Categoria: Divulgació, Ponències, Montnegre-Corredor, Biodiversitat, Educació ambiental, ODS,