caes

Montnegre-Corredor Més de 500 persones han participat en les passejades d'enguany

Una passejada per descobrir les molses de Fogars de la Selva clou la programació de les Passejades del Parc del Montnegre i el Corredor del 2023

Identificant molses als arbres. Autor: Escola de Natura del Corredor

Identificant molses als arbres. Autor: Escola de Natura del Corredor

Classificació de les molses. Autor: Escola de Natura del Corredor

Classificació de les molses. Autor: Escola de Natura del Corredor

Els participants, davant el Museu de la Pagesia de Fogars de la Selva. Autor: Escola de Natura del Corredor

Els participants, davant el Museu de la Pagesia de Fogars de la Selva. Autor: Escola de Natura del Corredor

28/11/2023

Amb una programació diversa de 28 passejades, entre temàtiques i generalistes i una participació de més de 500 persones ha finalitzat la temporada de passejades al Parc del Montnegre i el Corredor. 

El  diumenge 26 de novembre es va cloure la programació de passejades guiades de l'any 2023 amb una descoberta de les molses i les hepàtiques de l'entorn de Fogars de la Selva.

L'activitat, organitzada per l'Escola de Natura del Corredor, va comptar amb el guiatge del briòleg Miquel Jover, autor de diversos estudis al parc sobre aquestes plantes.

Malgrat la sequera es descobriren raconets humits on les molses segueixen prosperant i mitjançant lupes i les seves explicacions es varen arribar a identificar fins a 17 espècies diferents. 

compartir

Font de la informació: Escola de Natura del Corredor

Categoria: Montnegre-Corredor, Biodiversitat, Líquens, flora, Educació ambiental, Divulgació, ODS,

Cercador de notícies





butlletí gaudim

Subscriu-te als nostres butlletins

butlletí gaudim

Suggeriments, opinió i xarxes socials