Montseny
Entre agost i novembre, hi haurà Nit d'estels, Matinal al parc, concerts, tallers, contes i animacions infantils...

A l'agost, comencen les activitats del 28è Viu el parc al Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny

$urlFileEntry

Cartell. Autor: XPN

27/07/2020

Un any més, i ja en són vint-i-vuit, el Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny acull el programa Viu el parc amb activitats diverses adreçades principalment al públic familiar. Enguany, els actes centrals són la Nit d'estels a Cànoves i Samalús (29 d’agost), la Matinal al parc el diumenge 20 de setembre al Brull i l’espectacle del cicle Parcs en concert (diumenge 4 d’octubre) a l’Espai Montseny de Viladrau. A més, entre els mesos d’agost i octubre, els municipis organitzen nombroses propostes que van des de tallers i sessions de contes fins a concerts.

El vespre del dissabte 22 d’agost a Cànoves i Samalús, Inés Dibarboure de Blau, el Planetari oferirà una introducció teòrica i visionat a ull nu i amb telescopi del cel. Els assistents podran observar la lluna creixent, Júpiter i Saturn. La Nit d'estels és gratuïta, però les places són limitades i, per tant, cal fer inscripció prèvia a nitdestelsmontseny@fusic.org.

Unes setmanes més tard, el diumenge 20 de setembre a partir de les 10.30 h, el Brull es guarnirà per a una nova Matinal al parc amb el circ com a protagonista. Així, durant tot el matí podreu participar en els tallers de vestuari, circ nòmada i plantada de jocs gegants. A les 12.30 h, el DJ Capuzzi & Senyoreta X oferiran l’espectacle de cloenda.

El diumenge 4 d’octubre a les 12 h, dins el cicle Parcs en concert, Ferran Palau i Maria Sevilla actuaran a l’Espai Montseny de Viladrau.

Aquest 2020, Poesia als parcs. Lletres i paisatges al Parc Natural del Montseny va tenir com a poeta convidada Estel Solè. El recital, no presencial, va ser enregistrat el dissabte 25 de juliol i podrà veure’s al canal Youtube del cicle a partir del mes de setembre.

Activitats als municipis

Completant aquestes propostes, Viu el parc també arriba als municipis del Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny, els quals us conviden a gaudir del seu ric patrimoni natural, històric i gastronòmic. S'han programat concerts, tallers, sessions de contes i animacions infantils, entre altres activitats. Les trobareu a l'Agenda d'activitats "Gaudim als Parcs" del Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny i a la web Viu el parc - Parc Natural del Montseny.

El programa Viu el parc al Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny està promogut per l'Àrea d'Infraestructures i Espais Naturals de la Diputació de Barcelona i pel Servei de Medi Ambient de la Diputació de Girona.

Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals

Categoria: Montseny, Educació ambiental, Poesia als Parcs, Educació ambiental, Poesia als parcs, Educació ambiental, Viu el parc,