Montseny Entre agost i novembre, hi haurà Nit d'estels, Matinal al parc, concerts, tallers, contes i animacions infantils...

A l'agost, comencen les activitats del 28è Viu el parc al Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny

27/07/2020

Un any més, i ja en són vint-i-vuit, el Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny acull el programa Viu el parc amb activitats diverses adreçades principalment al públic familiar si bé, enguany, marcades per les mesures per fer front a la COVID-19. Els actes centrals són la Nit d'estels a Cànoves i Samalús (29 d’agost), la Matinal al parc el diumenge 20 de setembre al Brull (prèvia inscripció i aforament limitat) i l’espectacle del cicle Parcs en concert (diumenge 4 d’octubre) a l’Espai Montseny de Viladrau. A més, entre els mesos d’agost i octubre, els municipis organitzen propostes que van des de tallers i sessions de contes fins a concerts.

El vespre del dissabte 22 d’agost a Cànoves i Samalús, Inés Dibarboure de Blau, el Planetari oferirà una introducció teòrica i visionat a ull nu i amb telescopi del cel. Els assistents podran observar la lluna creixent, Júpiter i Saturn. La Nit d'estels és gratuïta, però les places són limitades i, per tant, cal fer inscripció prèvia a nitdestelsmontseny@fusic.org.

Unes setmanes més tard, el diumenge 20 de setembre a partir de les 10.30 h, el Brull acollirà la Matinal al parc amb activitats de petit format que es desenvoluparan seguint totes les mesures necessàries de protecció. Les places son limitades i per assistir-hi cal inscripció prèvia a MatinalMontseny@fusic.org.

El diumenge 4 d’octubre a les 12 h, dins el cicle Parcs en concert, Ferran Palau i Maria Sevilla actuaran a l’Espai Montseny de Viladrau.

Aquest 2020, Poesia als parcs. Lletres i paisatges al Parc Natural del Montseny va tenir com a poeta convidada Estel Solè. El recital, no presencial, va ser enregistrat el dissabte 25 de juliol i podrà veure’s al canal Youtube del cicle a partir del mes de setembre.

Activitats als municipis

Completant aquestes propostes, Viu el parc també arriba als municipis del Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny, els quals us conviden a gaudir del seu ric patrimoni natural, històric i gastronòmic. S'han programat concerts, tallers, sessions de contes i animacions infantils, entre altres activitats. Les trobareu a l'Agenda d'activitats "Gaudim als Parcs" del Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny i a la web Viu el parc - Parc Natural del Montseny.

El programa Viu el parc al Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny està promogut per l'Àrea d'Infraestructures i Espais Naturals de la Diputació de Barcelona i pel Servei de Medi Ambient de la Diputació de Girona.

Categoria: Viu el parc, Educació ambiental, Educació ambiental, Poesia als Parcs, Educació ambiental, Poesia als parcs, Montseny, general,