Montseny S'exposa al Casal de Cultura Antoni Tàpies

Campins acull la mostra sobre els quaranta anys de conservació i educació ambiental al Montseny

$urlFileEntry

Detall de l'exposició al Casal de Cultura Antoni Tàpies
de Campins. Autor: XPN

01/05/2021

Continuant amb la seva itinerància, la a mostra '40 anys de conservació i educació ambiental al Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny (1978-2018)' arriba ara al municipi de Campins. Entre el 30 d'abril i el 14 de maig es podrà visitar al Casal de Cultura Antoni Tàpies, de dilluns a divendres, de les 9 a les 14 h.

Un cop finalitzada la seva estada a Riells i Viabrea, l'exposició itinerant "40 anys de conservació i educació ambiental al Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny (1978-2018)" arriba a Campins. Fins al 14 de maig es pot visitar al Casal de Cultura Antoni Tàpies (pl. de la Vila, 8), de dilluns a divendres, en horari de 9 a 14 h. L'entrada és gratuïta, cal portar mascareta i respectar l'aforament de l'espai.

L'exposició dona a conèixer la importància del Montseny com a escola de natura, amb especial atenció a Can Lleonart on es van iniciar els primers cursos i programes d’educació ambiental a Catalunya; també el Montseny com a espai viu amb una gran diversitat faunística, flora, paisatgística, geològica, i el Montseny com a patrimoni mil·lenari, indret de gran riquesa arquitectònica, cultural i artística. Durant la visita, també es pot veure un vídeo amb sis veus del territori representatives dels àmbits de l'educació ambiental, interpretació, ramaderia, sector forestal, recerca científica i arts escèniques que expliquen la seva activitat al Montseny. Una interessant selecció d'objectes i elements relacionats amb els continguts de la mostra completen la proposta expositiva.

"40 anys de conservació i educació ambiental al Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny (1978-2018)" està comissariada per la Societat Catalana d'Educació Ambiental (SCEA) i ha estat realitzada conjuntament per la Diputació de Barcelona, la Diputació de Girona i el Parc Zoològic de Barcelona.

Per a més informació, consulteu l'Agenda dels parcs. Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny o truqueu al tel. 938 475 030 (Ajuntament de Campins).

Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals

Categoria: Educació ambiental, flora, fauna, hàbitats, Divulgació, Exposicions, Montseny, Biodiversitat, Educació ambiental, ODS, Educació ambiental,