Montseny Des de l'estació també surt el Bus Parc cap al poble de Montseny i un carril bici

El Punt d'Informació del Parc Natural del Montseny a Santa Maria de Palautordera es trasllada a la recent remodelada estació de tren

17/04/2023

Santa Maria de Palautordera ha estrenat, l’1 d’abril, nova oficina per al Punt d’Informació del Parc Natural del Montseny. Es tracta de la recent remodelada estació de tren de Palautordera. Amb aquesta nova ubicació del punt d'informació, d'on també surt el Bus Parc cap al poble de Montseny, s'ofereix un nou accés sostenible i en transport públic al Parc Natural.

L’estació, que s’ha restaurat curosament respectant l’arquitectura original de l’edifici, acull el Punt d’informació turística municipal i és, actualment, també Punt d’Informació del Parc Natural del Montseny. Obre de dimarts a divendres de 9 a 18 h i dissabtes, diumenges i festius de 9 a 14 h.

El servei d’informació i publicacions es gestiona a través de l’empresa Rutatur, especialitzada en guiatges, lloguers de bicicletes i paquets turístics. Des de l’estació, a banda d'agafar el tren, també es pot agafar el Bus Parc que va fins al poble de Montseny passant per Sant Esteve de Palautordera i Fogars de Montclús.

Aquesta actuació estava incorporada en el pla d’acció de la Carta Europea de Turisme Sostenible (CETS) i és la culminació després que la construcció del carril bici unís el municipi de Santa Maria de Palautordera amb l’estació. Així, ara s'ofereix un nou accés sostenible i en transport públic al Parc Natural del Montseny.

Categoria: Montseny, Educació ambiental, ODS,