Montseny Amb les darreres novetats informatives del projecte

Es publica el 8è butlletí de notícies del Life Tritó Montseny

11/01/2021

El 8è butlletí digital (edició gener 2021) recull les darreres notícies sobre el projecte Life Tritó Montseny aparegudes els mesos d’octubre, novembre i desembre del 2020. El butlletí, que té una periodicitat trimestral, s'edita en català, castellà i anglès i cal subscriure-s’hi per rebre’l.

En el 8è butlletí informatiu del projecte Life Tritó Montseny trobareu recollides les notícies sobre l’edició d’un manual de bones pràctiques en matèria de bioseguretat per a la descoberta dels amfibis destinat a les entitats d’educació ambiental, les escoles de natura i els centres educatius; la participació del projecte en les III Jornades per a la conservació d'amfibis. Seguiment de poblacions amenaçades que van celebrar els dies 16 i 17 d’octubre a la seu d’Aranzadi (Alto de Zorroaga) de la Sociedad de Ciencias Aranzadi del País Basc, o el taller familiar sobre el tritó del Montseny organitzat el diumenge 4 d'octubre a la plaça del poble del Montseny.

Aquestes i la resta de novetats del Life Tritó Montseny es troben aplegades en la pàgina web del projecte (apartat "Evolució") i en l'històric dels butlletins.

El butlletí del Life Tritó Montseny s'edita en format digital i s'envia, trimestralment, a totes les persones vinculades o interessades en el projecte. Si voleu rebre'l, subscriviu-vos-hi en aquest enllaç i escolliu l'idioma (català, castellà o anglès).

Font de la informació: Life Tritó Montseny

Categoria: Educació ambiental, Paisatge, Hidrologia, fauna, vertebrats, amfibis, hàbitats, Divulgació, Webs, Publicacions, Planificació i avaluació, Recerca i seguiment, Gestió del medi, Normativa, Montseny, Biodiversitat, Educació ambiental, Diputació de Barcelona, ODS, Webs i butlletins digitals, Educació ambiental,