Montseny Aplega les notícies publicades el segon trimestre de l'any

Ja es pot consultar el 10è butlletí digital del Life Tritó Montseny

12/07/2021

Ja està disponible el 10è butlletí digital del Life Tritó Montseny, en català, castellà i anglès. El butlletí conté les darreres notícies del projecte aparegudes els mesos d’abril, maig i juny del 2021. Aquelles persones interessades a rebre’l, s’han de subscriure i escollir l'idioma (català, castellà o anglès).

En aquesta ocasió, en el 10è butlletí del Life Tritó Montseny es poden consultar les notícies aparegudes el segon trimestre del 2021: la presencia del Life Tritó Montseny en el manual "Buenas Prácticas para la Conservación de la Naturaleza. Soluciones Basadas en la Naturaleza"; la projecció de quatre de les vuit microcàpsules del documental que explica les accions més rellevants del projecte i el documental del tritó del Montseny en 3D al Centre d'Informació de Fogars de Montclús, i el seguiment que del Life Tritó Montseny va realitzar l’equip extern de NEEMO i durant el qual es van revisar els aspectes tècnics i financers del projecte i es van apuntar noves mesures i actuacions a desenvolupar.

La conferència dels investigadors Albert Montori i Daniel Fernández sobre les pandèmies silencioses i la seva afectació mortífera damunt dels amfibis i la realització d’un taller familiar en què menuts i grans van fer tritons de guix completen el butlletí.

Totes les notícies del projecte Life Tritó Montseny es poden trobar a l'apartat "Evolució" de la pàgina web i a l'històric dels butlletins.

Amb una periodicitat trimestralment, aquelles persones que vulguin estar al dia de totes les novetats del programa poden subscriure’s al butlletí i triar en quin idioma el volen rebre (català, castellà o anglès).

Font de la informació: Life Tritó Montseny

Categoria: Paisatge, Hidrologia, Meteorologia, fauna, vertebrats, amfibis, hàbitats, Divulgació, Webs, Publicacions, Montseny, Biodiversitat, Educació ambiental, Diputació de Barcelona, ODS, Webs i butlletins digitals, Educació ambiental,