Montseny Amb les novetats informatives dels darrers mesos

Ja es pot consultar el 9è butlletí del Life Tritó Montseny

$urlFileEntry

Capçalera del 9è butlletí. Autor: Life Tritó Montseny

13/04/2021

Ha sortit el 9è butlletí digital del Life Tritó Montseny, que aplega les notícies i novetats del projecte publicades durant els mesos de gener, febrer i març. El butlletí, que té una periodicitat trimestral, es fa en català, castellà i anglès. Per rebre’l, cal subscriure-s’hi.

El 9è butlletí informatiu del Life Tritó Montseny recull les notícies sobre la pròrroga del projecte dos anys més per tal de poder obtenir més resultats i finalitzar els objectius marcats per al total de les quaranta-nou accions previstes; la 13a reunió de la comissió de comunicació, que continua treballant en la difusió de les accions i objectius del projecte, i la mostra fotogràfica amb les imatges que el fotògraf de natura Iñaki Relanzón ha pogut captar els darrers anys.

Totes aquestes notícies es poden consultar a l'apartat "Evolució" de la pàgina web i a l'històric dels butlletins.

El butlletí del Life Tritó Montseny s'edita en format digital i s'envia, trimestralment, a totes les persones vinculades o interessades en el projecte. Si el voleu rebre, subscriviu-vos-hi en aquest enllaç. En el moment de fer la subscripció, es pot escollir l'idioma (català, castellà o anglès).

Font de la informació: Life Tritó Montseny

Categoria: Hidrologia, fauna, vertebrats, amfibis, hàbitats, Divulgació, Webs, Publicacions, Exposicions, Montseny, Biodiversitat, Diputació de Barcelona, ODS, Webs i butlletins digitals,