Montseny Es realitzen visites guiades

L'exposició del Life Tritó Montseny, a Granollers

08/10/2019

L'exposició del projecte Life Tritó Montseny es pot visitar al Museu de Ciències Naturals de Granollers des del 5 de setembre fins al 17 d'octubre.

El dijous 5 de setembre a les 19 h, es va inaugurar al Museu de Ciències Naturals de Granollers "El meu nom és Calotriton i només visc al Montseny!", l’exposició divulgativa sobre el tritó del Montseny, espècie endèmica d'aquest massís i considerat un dels amfibis més amenaçats d'Europa.

L’exposició explica els valors del tritó del Montseny, els perills que corre i apunta solucions suggerides des del projecte Life Tritó Montseny per preservar-lo i divulgar-lo.

A la inauguració van assistir-hi l'alcalde de Granollers, Josep Mayoral; la regidora de Cultura, Maria Villegas; el director del Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny, Lluís Martínez Ujaldón; i el coordinador de l'Àrea de recerca en amfibis i rèptils del Museu de Ciències Naturals, Fèlix Amat.

L’exposició podrà visitar-se al Museu de Ciències Naturals fins al 17 d'octubre. El Centre de Documentació del Montseny. Secció Ciències Naturals, ofereix la possibilitat de realitzar una visita guiada a l'exposició (de 17 h a 18 h) els divendres 13, 20 i 27 de setembre i el 4 i 11 d'octubre.

Trobareu més informació en el vídeo "El món del tritó del Montseny a la Tela", emès per VOTV, amb declaracions de Fèlix Amat i Lluís Martínez Ujaldón.

Font de la informació: Life Tritó Montseny

Categoria: fauna, amfibis, Planificació i avaluació, Gestió del medi, Normativa, Ponències, hàbitats, Educació ambiental, Montseny, Recerca i seguiment, Paisatge, Educació ambiental, vertebrats, Hidrologia, Divulgació, Biodiversitat, ODS, Exposicions, general,