Montseny Abans del concert es va oferir una visita guiada al municipi

L'intimisme de la cantautora Carlota Flâneur omple la plaça de la vila de Montseny, en el marc del cicle Parcs en concert

12/07/2023

Un vespre càlid d’estiu, les muntanyes imponents del massís del Montseny com a escenari i els veïns i les veïnes de la localitat homònima reunits a la plaça del poble. Aquest fou el marc idoni del concert que oferí la cantautora barcelonina Carlota Flâneur el divendres 7 de juliol dins el cicle Parcs en concert.

Les veïnes del poble de Montseny i l’Ajuntament van guarnir la plaça de festa major i hi van situar parades de producte local per acompanyar la vetllada musical. Una vuitantena de persones, estiuejants i locals, esperaven puntualment l’inici del concert en què Carlota Flâneur va aprofitar per presentar les seves composicions i, també, alguna novetat musical.

Fa només uns dos anys que Carlota Flâneur ha irromput als escenaris amb el seu estil pop tendre i acolorit. En el seu primer disc, Uncertainly (Hidden Track, 2022), produït per Ferran Palau, la cantant explora tots els racons del pop i ens ofereix un univers de fantasia on habiten tots els secrets i universos de Flâneur.

Abans del concert, l’Ajuntament de Montseny va oferir una visita guiada als assistents per conèixer el ric patrimoni cultural del municipi. Aquesta activitat, juntament amb la presència de productors locals, respon a la voluntat de la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona de reivindicar la riquesa natural, patrimonial i gastronòmica d’aquest territori a través dels programes Viu el parc i Parc a taula.

Parcs en concert ofereix una programació que s’estén fins al mes d’octubre del 2023 i que comptarà amb la participació de reconeguts artistes com The Bird Yellow, Mar Grimalt, Roigé, Maüpas i Magalí Sare, entre d’altres.

Tots els concerts són gratuïts i es pot consultar la programació a través de la web del programa.​​​

Font de la informació: Neandertal Records

Categoria: Educació ambiental, Montseny, Educació ambiental, Viu el parc, Educació ambiental,

Parcs en concertParcs en concert