Montseny En el marc d'EcoVita. 3a Fira Mediambiental del Montseny

La carpa commemorativa dels 40 anys de la Reserva de la Biosfera visita Riells i Viabrea

06/05/2019

Continuant la seva itinerància pels municipis de la Reserva de la Biosfera del Montseny, la carpa commemorativa dels 40 anys de la Reserva de la Biosfera va ser present el passat diumenge 28 d’abril a Riells i Viabrea en el marc de la 3a edició d'EcoVita. Fira Mediambiental del Montseny.

Durant la jornada, els visitants que van acostar-se a la carpa van poder participar d’activitats i tallers diversos com, entre d'altres, l’Arbre de la Reserva de la Biosfera, l’Auca de la Reserva de la Biosfera, Kahoot, Saps on soc?, Fem la fauna del Montseny amb fang (proposta que consisteix a crear alguns animals del Montseny amb fang i elements del bosc, per exemple, un eriçó, un tritó, un pit-roig, etc.), 3x1o o Fitocosmètica del Montseny (taller que va consistir a realitzar un bàlsam labial amb productes naturals i plantes del Montseny).

Les activitats van generar una conversa rica i interessant entre tots els assistents que es van asseure a l'entorn de la taula principal de la carpa.

En la carpa també es pot veure un vídeo explicatiu d’aquests quaranta anys de declaració de la Reserva així com d’altres esdeveniments que hi ocorren. A més dels nombrosos tallers familiars amb materials relacionats amb el patrimoni natural i cultural del Montseny, també es fa una crida als habitants del Parc Natural i Reserva de la Biosfera perquè lliurin fotografies històriques centrades en la manera com s'han viscut aquestes quatre dècades en els pobles de la Reserva de la Biosfera del Montseny. Les imatges recollides es visualitzen en la pantalla que hi ha a l’interior de la carpa. Podeu ampliar la informació aquí.

Calendari d'itineràncies

Us recordem el calendari de les properes visites de la carpa als municipis:

Dissabte 3 d'agost, la Garriga (dins la Festa Major).

Diumenge 25 d'agost, el Figaró (dins la Festa Major).

Diumenge 15 de setembre, el Brull (en el marc de la Matinal al parc del Viu el parc del Parc Natural del Montseny).

Així mateix, està previst que al llarg de l’any 2019 la carpa visiti Arbúcies, Sant Pere de Vilamajor i Tagamanent. Us en seguirem informant.

Per a més informació, consulteu aquest enllaç

Categoria: Educació ambiental, Educació ambiental, Educació ambiental, Montseny, general,