Montseny Totes les activitats són gratuïtes, però cal fer inscripció prèvia

Martí Boada i Mau Boada, amb un recital Poesia als parcs, donen inici als actes centrals del 30è Viu el parc al Parc Natural del Montseny

Espectacle final d'una edició anterior de la Matinal al Brull. Autor: FUSIC

29/06/2022

El recital poeticomusical del llibre Poesia Forestal, amb Martí Boada i Mau Boada, del proper 2 de juliol a la Costa del Montseny és el primer dels actes centrals de la 30a edició del Viu el parc al Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny. També el 2 de juliol es farà un taller d'art natura a Cànoves i Samalús i, el 16 de juliol, el concert Parcs en concert de Heaven & Earth a Figaró-Montmany. Com és habitual, la festa Matinal al parc es farà al Brull, enguany el diumenge 18 de setembre.

El programa Viu el parc arriba a la 3a edició al Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny i programa activitats centrals i als municipis entre els mesos de juliol i novembre del 2022. El primer dels actes centrals serà el recital poeticomusical que oferiran Martí Boada i Mau Boada sobre el poemari Poesia Forestal. L’espectacle, en el marc del cicle Poesia als parcs, es farà el dissabte 2 de juliol a les 12 h a la porxada de l’església de Sant Esteve, a la Costa del Montseny.

El recital, com tot el cicle, és gratuït però cal inscriure-s'hi prèviament mitjançant aquest formulari d'inscripció.

El mateix dissabte 2 de juliol, al passeig fluvial de Cànoves i Samalús es farà un taller de land-art a les 10.30 h. Durant la sessió, els participants observaran, passejaran, fotografiaran i colliran allò que els capti l’atenció. D’aquest diàleg amb la natura en sorgirà la creació d’una intervenció d’art natura.

Continuant amb els actes centrals, el dissabte 16 de juliol a les 19 h Heaven & Earth, conjunt vocal dirigit per Nacho Melús, oferirà un concert a la plaça d’Anna Bosch, al Figaró-Montmany. El grup transita entre el góspel i el flamenc. També hi ha l’opció de fer una ruta guiada opcional abans del concert, a càrrec d’Ineditours. Les places són limitades i cal inscriure’s a

Matinal al parc al Brull

Al setembre arriba tot un clàssic Viu el parc: la Matinal! Enguany, es farà el diumenge 18 de setembre. Entre les 10.30 i les 12.30 h, hi haurà  el parc de jocs Circomotik, un espai de circ per a tota la família basat en tècniques de circ i psicomotricitat, i tallers creatius amb Talleretcraft. A les 12.30 h serà el moment de l'espectacle final amb "Alquímia", una proposta clown per a tots els públics amb El Negro i el Flaco. Les places són limitades i les inscripcions es poden fer en aquest enllaç.

A més dels actes centrals, als municipi s'organitzen altres propostes que també es poden consultar a la web del programa Viu el parc - Parc Natural del Montseny.

Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals

Categoria: Parc a Taula, Educació ambiental, Montseny, Poesia als parcs, Educació ambiental, Viu el parc, Educació ambiental, Poesia als Parcs,