Montseny Situat a cal Pastor, obre dissabtes, diumenges i festius de 10 a 15 h

Seva canvia la ubicació del Punt d'Informació del Parc Natural del Montseny i torna a obrir el Museu de la Forja

25/10/2022

L’Ajuntament de Seva ha reubicat el Punt d'Informació del Parc Natural del Montseny, fins ara situat en un quiosc al carrer, a l’edifici municipal de Cal Pastor, al carrer de Dalt, 3. Amb aquest canvi, a més, es reobre el Museu de la Forja de Víctor Ibáñez. L'horari d'obertura és dissabtes, diumenges i festius de les 10 a les 15 h.

El Punt d’Informació està gestionat per l'Ajuntament de Seva en conveni amb la Diputació de Barcelona. Està destinat a oferir informació dels serveis i d'altres equipaments del Parc Natural del Montseny, com ara caminades i rutes, exposicions i totes les activitats que es poden dur a terme al Montseny.

L’Ajuntament i el Parc, amb la nova situació, donen més visibilitat al Punt d'Informació i s’aprofita també per obrir el Museu de la Forja de Seva de l'autor Vicenç Ibáñez i poder apropar-lo als veïns i veïnes del municipi.

Categoria: Montseny, Educació ambiental, ODS,