Montseny Tindrà lloc els dies 16 i 17 de juliol

Viladrau convoca el 2n Festival de Curtmetratges de Medi Ambient i Sostenibilitat al Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny

$urlFileEntry

Cartell del Festival de Curtmetratges de Medi Ambient
i Sostenibilitat. Autor: Espai Montseny

14/04/2021

L'Espai Montseny, amb el suport de l’Ajuntament de Viladrau, convoca la 2a edició del Festival de Curtmetratges de Medi Ambient i Sostenibilitat. Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny. El Festival se celebrarà en principi els dies 16 i 17 de juliol, segons quines siguin les mesures sanitàries vigents per a la contenció de la COVID-19. El termini dʼinscripció i d’enviament de les obres finalitza el 13 de juny del 2021.

El certamen va néixer l'any 2020 amb la idea de difondre produccions audiovisuals relacionades amb el medi ambient i de fomentar la denúncia, el debat i la consciència sobre la crisi ambiental que afecta tant a escala mundial com el nostre entorn més proper. Enguany incorpora un premi especial relacionat amb les reserves de la biosfera.

Poden participar-hi tot tipus de curtmetratges enregistrats en qualsevol format, de temàtica mediambiental, realitzats per productors i realitzadors d’àmbit internacional (veure les bases). En cas que l’idioma del curtmetratge no sigui el català o el castellà, l’obra haurà d’estar subtitulada en un d’aquests dos idiomes. La durada màxima de l’obra és de vint minuts.

L’obra guanyadora obtindrà el Premi Diputació de Girona, amb un import de 1.000 euros. També hi haurà Premi del Públic i Millor obra relacionada amb Reserves de la Biosfera.

Cal fer arribar les propostes a través del web festhome.com o filmfreeway.com. La resolució del concurs es publicarà a la pàgina web de l’Ajuntament de Viladrau la setmana del 19 de juliol del 2021.

Font de la informació: Espai Montseny

Categoria: Educació ambiental, Divulgació, Vídeos, Montseny, Biodiversitat, Educació ambiental, ODS, Vídeos,