Nova torre de guaita al turó del Raiguer, al Parc de la Serralada Litoral
Font de la informació: Consorci del Parc de la Serralada Litoral
Categoria: Litoral, Prevenció incendis, general,
Tags: incendis,

Cartell
La Diputació de Barcelona ha finançat la instal·lació d'una torre de guaita al turó del Raiguer, al municipi de Montornès del Vallès, dins el Parc de la Serralada Litoral. Amb aquesta, són quatre les torres de vigilància fixes dins el parc.
La nova torre de vigilància va entrar en servei el 19 de juliol, i substitueix el punt de guaita del turó de Sant Miquel, on no era possible la instal·lació d'una torre fixa a causa de les restes arqueològiques del castell de Sant Miquel, catalogades com a Bé Cultural d'Interès Nacional (BCIN).
Amb aquesta infraestructura es completen les quatre torres previstes al Pla de vigilància i prevenció d'incendis forestals (PVI) del Parc de la Serralada Litoral, que són les torres de Cirers, a Cabrils, cedida pel Servei de Bombers; Baldiri, a Premià de Dalt; Céllecs a Vilanova del Vallès, i Raiguer a Montornès del Vallès, amb les quals es cobreix amb visió directa el 60% de l'àmbit territorial del parc.
Font de la informació: Consorci del Parc de la Serralada Litoral
Categoria: Litoral, Prevenció incendis, general,
Tags: incendis,
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat