Olèrdola S'han programat un total d'onze concerts al llarg del 2023

Música algueresa al Parc d'Olèrdola per acomiadar el cicle Parcs en concert

31/10/2023

Durant aquest 2023, el cicle Parcs en concert ha ofert un total d’onze concerts en què han participat una quinzena de propostes artístiques diferents. Des de la música de Vic Mirallas obrint el cicle a l’abril fins ara han estat moltes les veus que s’han deixat sentir. Ölivia Musyk, Carlota Flâneur, Henrio, Mar Grimalt, The Bird Yellow, Pau Roget, Maüpas i Clara Bosch, Arar, Licus, Roigé, Victori Andreu, Amaia Miranda, Magalí Saré i, el diumenge 29 d’octubre tancant el cicle, l’alguerès Davide Casu. Aquest darrer concert va comptar amb la col·laboració del Museu d'Arqueologia de Catalunya - Seu Olèrdola i de l'Ajuntament d'Olèrdola i amb el suport de l'Obra Cultural de l'Alguer.

Tots ells han fet de la música un llenguatge universal per apropar-nos a la natura, al nostre propi patrimoni. Aquest és l’objectiu i el sentit del cicle Parcs en concert, que organitza la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona i produeix Neandertal Records.

Espectacle a espectacle, el diumenge 29 d’octubre Parcs en concert va arribar al Conjunt monumental d’Olèrdola, al Parc d’Olèrdola, coincidint amb la celebració de les Jornades Europees del Patrimoni Cultural. Aquest concert es va desenvolupar amb la col·laboració del Museu d'Arqueologia de Catalunya -Seu Olèrdola i l'Ajuntament d’Olèrdola i amb el suport de l'Obra Cultural de l’Alguer.

Allà, i després d’una visita guiada pel recinte monumental, el cicle posava punt i final a la temporada 2023 amb un concert molt especial, el que oferia el cantautor alguerès Davide Casu. Així, el cicle acabava amb la voluntat de seguir teixint ponts culturals i artístics amb l’Alguer, però també amb el patrimoni cultural i natural.

Davide Casu, davant una vuitantena de persones, va oferir un concert íntim que recuperava algunes de les seves peces més emblemàtiques, com Santa Eulàlia i Minorca  Així mateix, el públic va poder degustar vins locals de Mulet Viticultors.

Després d’aquest concert i durant els mesos d’hivern, es forjarà la programació de 2024 que, ja es pot avançar, arribarà carregada de propostes inèdites i emergents, d’estrenes i de grans noms del panorama musical català. Parcs en concert és un cicle gratuït i es pot veure la programació del 2023 a la pàgina web​​​​​​.

Font de la informació: Neandertal Records

Categoria: Educació ambiental, Olèrdola, Educació ambiental, Viu el parc, Educació ambiental,