Olèrdola Obrirà tots els dies de Setmana Santa i després els dissabtes, diumenges i festius, de 10 a 13.30 h

Obre el Punt d'Informació Turística d'Olèrdola al Conjunt monumental

13/04/2022

El dijous 14 d'abril obre al Conjunt monumental el Punt d'Informació Turística d'Olèrdola. Aquest servei es presta gràcies al conveni signat per la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament d'Olèrdola. El Punt restarà obert tots els dies de la Setmana Santa, de les 10 a les 13.30 h. Després, l'horari d'obertura serà tots els dissabtes, diumenges i festius en el mateix horari.

Enguany, el castell d'Olèrdola repeteix com a emplaçament del Punt d’Informació, després de l’èxit de visitants dels últims anys. L'Ajuntament d’Olèrdola agraeix al Museu d'Arqueologia de Catalunya a Olèrdola - MAC Olèrdola la seva predisposició i cessió d'espais i recorda que el Punt d'Informació va destinat "als nostres visitants i als nostres veïns i veïnes i donarà informació gratuïta de les rutes i activitats que es realitzen al Parc d´Olèrdola i a Olèrdola".

El Punt també està pensat per difondre informació turística del municipi, incloent els comerços, restauradors i allotjaments, així com del patrimoni que conté Olèrdola: el Conjunt monumental d'Olèrdola, les cinc esglésies romàniques, les dues torres medievals, els dos mil·liaris romans, el pla dels Albats, les balmes de la Vall, Viladellops o les construccions de  pedra seca.

El Punt d’Informació va tenir l’any passat 766 visitants, la gran majoria de Vilafranca, Vilanova, Barcelona i Olèrdola. Els visitants sol·licitaven sobretot informació de les rutes de senderisme. També preguntaven per les activitats al Parc d'Olèrdola i sobre enoturisme, entre d'altres.

Des de l’Ajuntament s’ha assenyalat que es busca amb el Punt "un molt bon servei d'acollida i atenció al visitant, que millori la difusió i informació del Parc d'Olèrdola i del municipi".

Font de la informació: Ajuntament d'Olèrdola

Categoria: Olèrdola, Educació ambiental, Educació ambiental,