Olèrdola | Xarxa de Parcs Naturals El concert va aplegar unes vuitanta persones

Selma Bruna presenta el seu primer disc, 'Dorsal', de forma inèdita en el cicle Parcs en concert, al Parc d'Olèrdola

Selma Bruna i el seu trio durant el concert. Autor: Neandertal Records

20/10/2022

Després pel seu pas per Marala i de múltiples col·laboracions amb diversos artistes del panorama musical català, la cantautora Selma Bruna es llença ara als escenaris amb el seu primer disc, Dorsal, que aviat veurà la llum i que va presentar davant d'una vuitantena de persones de forma inèdita al darrer concert del cicle Parcs en concert.

El disc Dorsal beu de tot el que ha conegut l’artista fins ara i molt particularment de la música d’arrel i el cant vocal. Així ho va expressar a través de cançons pròpies i escrites des de l’entranya on l’amor, el vincle i el sentiment es fan especialment presents amb les seves lletres.

Inaugurant el format de trio, acompanyada del seu germà Iker a la percussió, la veu i el baix elèctric, i de Pedro Campos al piano i al sintetitzador, la cantautora catalana va oferir un concert al complex de Llacunalba, a Canyelles, al Parc d’Olèrdola, restaurat recentment per l’Ajuntament.

Un total de vuitanta persones van poder gaudir d’aquest concert que va comptar també amb una visita guiada per la masia de Llacunalba a càrrec de l’Ajuntament de Canyelles i amb la companyia de l'alcaldessa, Rosa Huguet.

El cicle Parcs en concert acabarà el proper diumenge 23 d’octubre amb el concert de Pol Batlle i Rita Payès a Can Jalpí, a Arenys de Munt, al Parc del Montnegre i Corredor. Tots els concerts són gratuïts.

Font de la informació: Neandertal Records

Categoria: Educació ambiental, Olèrdola, Xarxa de Parcs Naturals, Educació ambiental, Viu el parc, Educació ambiental,

Parcs en concertParcs en concert