Olèrdola En horari de matí els caps de setmana fins al 20 de desembre, incloent els divendres de juliol

Torna a oferir servei el Punt d'Informació turística d'Olèrdola al Conjunt monumental

$urlFileEntry

Conjunt monumental. Autor: Ajuntament d'Olèrdola

02/07/2020

El divendres 3 de juliol reobre al Museu d’Arqueologia el Punt d’Informació Turística d’Olèrdola. Com a conseqüència de les mesures per combatre la COVID-19, aquest servei no es va poder prestar durant els mesos d’abril, maig i juny. La gran novetat en la represa és el canvi d’emplaçament del punt d’informació que a causa de les obres que es realitzen a l’edifici consistorial deixa de prestar-se a l’Ajuntament i passa a oferir-se al Conjunt monumental d’Olèrdola, punt rellevant d’afluència de visitants en el municipi.

El canvi compta amb l’acord de la seu d’Olèrdola del Museu d’Arqueologia de Catalunya i des de l’Ajuntament s’entén que aquesta ubicació del servei és una oportunitat de donar suport i reforçar la informació sobre els atractius del municipi, tot fomentant la derivació de visitants a altres indrets d’Olèrdola. El punt d’informació és possible gràcies a l’acord de col·laboració signat entre l’Ajuntament d’Olèrdola i la Diputació de Barcelona.

El punt d’informació turística obrirà tots els dissabtes, diumenges i festius de les 10 del matí a les 13.30 h fins al diumenge 20 de desembre. Durant el mes de juliol, en aquest mateix horari de matí, també obrirà els divendres, a més dels dissabtes, diumenges i festius.

Donarà informació gratuïta de les rutes i activitats que es realitzen  al Parc d'Olèrdola i arreu del municipi. Un altre dels serveis que oferirà serà el de facilitar informació turística del municipi, comerços, restauradors i allotjaments així com del patrimoni: el Conjunt monumental, les cinc esglésies romàniques, dues torres medievals, dos mil·liaris romans, el pla dels Albats, les balmes de la Vall, Viladellops i les barraques de pedra seca.

El punt d’informació va atendre l’any passat 140 visitants, molts d'ells de la província de Barcelona si bé es va detectar que cada cop més usuaris provinien del Garraf i de la comarca de l'Alt Penedès.

La gran majoria demanaven informació del Conjunt monumental i no pernoctaven a la comarca. També preguntaven per la Muntanyeta, les rutes de senderisme i les propostes enoturístiques.

Font de la informació: Ajuntament d'Olèrdola

Categoria: Olèrdola, general,