Parc Agrari A setze biblioteques de la comarca

'De l'hort a la biblioteca' us proposa activitats per conèixer els productes del Parc Agrari

13/01/2017

Un any més, setze biblioteques del Baix Llobregat, adscrites a la Xarxa de Biblioteques Municipals (XBM) de la Diputació de Barcelona, participen al projecte 'De l'hort a la biblioteca'. Aquesta iniciativa dóna a conèixer els productes de proximitat i temporada del Parc Agrari del Baix Llobregat i aposta per convertir les biblioteques en un punt d'informació i intercanvi per a usuaris, consumidors, productors i restauradors.

El projecte "De l'hort a la biblioteca" fou originàriament una iniciativa de la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer de Sant Boi de Llobregat que va guanyador el Premi Teresa Rovira i Comas a la Innovació a les Biblioteques Públiques Catalanes l'any 2014. Actualment, el projecte ha crescut i s'ha fet extensiu als municipis de Cervelló, Corbera de Llobregat, Molins de Rei, Pallejà, el Papiol, Sant Feliu de Llobregat, Sant Joan Despí, Sant Vicenç dels Horts, Santa Coloma de Cervelló i Torrelles de Llobregat.

Amb l'objectiu d'apropar la ciutadania a una vida i una dieta més saludables i, alhora, aprofitar i donar a conèixer els productes de proximitat del Parc Agrari, durant aquest primer trimestre del 2017 s'han programat una trentena d'activitats que van de tallers de cuina i exposicions a tallers infantils, clubs de lectura i xerrades.

Descarregueu-vos el programa trimestral i no us en perdreu cap. Igualment, podeu fer el seguiment al hashtag #delhortalabiblioteca.

Font de la informació: Xarxa de Biblioteques Municipals i Parc Agrari del Baix Llobregat

Categoria: Parc Agrari, general,