caes

Us enllacem el vídeo

El Consorci del Parc Agrari del Baix Llobregat participa al programa televisiu 'Vespre a La 2'

G. Francès al programa. Autor: 'Vespre a La 2' / TV2

G. Francès al programa. Autor: 'Vespre a La 2' / TV2

18/04/2016

El dilluns 11 d'abril, el Parc Agrari del Baix Llobregat va tenir un fort protagonisme al programa 'Vespre a La 2'. El magazín de TV2 va parlar dels productes i consum local i de proximitat i, especialment, de la Carxofa Prat.

Emès per TV2 i conduït per Xavi Díaz i Elisenda Pineda, el programa del passat dilluns 11 d'abril va dedicar gran part de la seva emissió a la Carxofa Prat, els productes agraris locals i de qualitat i a la tendència creixent dels consumidors a demanar cistelles d'aliments de proximitat.

Entre els convidats hi havia Susana Aragón, xef del Restaurant Ona Nuit que pertany al col·lectiu Sabors d'Horta, David Mas, gerent de Can Perol, i Gemma Francès, tècnica del Consorci de Parc Agrari del Baix Llobregat.

Visioneu el programa complet a l'enllaç següent.

compartir

Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals

Categoria: general,

Cercador de notícies





butlletí gaudim

Subscriu-te als nostres butlletins

butlletí gaudim

Suggeriments, opinió i xarxes socials