Parc Agrari A Santa Coloma de Cervelló, Sant Joan Despí, Sant Boi de Llobregat, Viladecans i Gavà

Són a punt de finalitzar les actuacions dels Plans de treball 2016 amb els municipis

17/02/2017

Les accions realitzades, previstes en els diversos Plans de treball per al 2016, inclouen, entre d’altres, manteniments de rieres, de trams de camí i de corredores als municipis de Santa Coloma de Cervelló, Sant Joan Despí, Sant Boi de Llobregat, Viladecans i Gavà.

A Santa Coloma de Cervelló, el Consorci ha realitzat diferents tasques de manteniment a tres rieres de la zona agrícola de la població. Les  tres rieres són la riera de Lluc, la riera de Can Isbert i la riera de Can Colomer. L’Ajuntament ha arranjat també tres camins de la part de la plana (camí de Can Solé, camí de l’Estació i camí de la Torre) i tres camins de la muntanya, a la zona de recent  inclusió a l’àmbit del Parc Agrari i ambdues entitats hi han col·locat senyalització.

Per la seva banda, en coordinació amb el Consorci del Parc Agrari, l’Ajuntament de Sant Joan Despí ha asfaltat un tram del camí de la Moixeta, tram que dona accés directe a les finques i que es trobava molt deteriorat. Es va prioritzar fer una actuació de manteniment del camí per millorar les condicions de la circulació rodada.

A Sant Boi de Llobregat s'ha realitzat el manteniment de la riera Roja. Es tracta de continuar amb l’actuació que es va iniciar l’hivern del 2016. Concretament, enguany s’ha fet el manteniment de la part alta de la riera, el tram comprés entre la C-32 i les Basses de Cal Dimoni.

A Viladecans està previst realitzar tasques de manteniment de diferents corredores dins de l’àmbit agrícola abans del mes de març, per tal de poder respectar el període de nidificació de les aus.

Finalment, els darrers mesos del 2016 es va realitzar a Gavà l’asfaltat del camí de l’Arbret i d’un tram del camí de la Maiola de Dalt. Es tracta de camins que donen accés a les finques agrícoles del municipi. L’Ajuntament i el Consorci del Parc Agrari es van coordinar per dur a terme aquesta actuació.

Per a més informació: parcagrari@diba.cat.

Font de la informació: Consorci del Parc Agrari del Baix Llobregat

Categoria: Parc Agrari, general,