Parc Fluvial Besòs Els participants remuntaran el riu Besòs

$urlFileEntry

Detall del cartell. Autor: FECAC

30/05/2019

Com cada any, el Parc Fluvial del Besòs acull a les Germandats del Rocío que peregrinen des de les seves seus socials, anomenades Casa Hermandad, fins al municipi d’acollida, Terrassa.

La Hermandad Rociera Santo Ángel de Barcelona, la Hermandad Nuestra Sra. del Rocío de la Pau (A.R.A.C) o la Hermandad Rociera Virgen de la Rocina són algunes de les germandats participants en la peregrinació que ha transitat per l'interior del Parc Fluvial del Besòs des dels municipis de Santa Coloma de Gramenet, Sant Adrià de Besòs o Barcelona.

Els romeus accedeixen al Parc per diferents punts segons la seva procedència i han remunten el riu Besòs portant el simpecado sobre una carreta especialment engalanada i preparada per a l’ocasió fins a l’accés de Can Zam per on surten en direcció a Terrassa.

Els Informadors del Parc, en bicicleta i degudament identificats, donen suport al personal de l'organització.

Podeu trobar més informació en aquest enllaç.

Font de la informació: Parc Fluvial del Besòs

Categoria: Parc Fluvial del Besòs, Parc Fluvial Besòs, general,