Parc Fluvial Besòs La recaptació es destinarà a la lluita contra el càncer

Cursa solidària al Parc Fluvial del Besòs

22/10/2018

El diumenge 21 d’octubre va tenir lloc la XV edició de la Cursa per la Vida, organitzada per l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet amb la col·laboració de Runedia.

El recorregut d’uns 5 km de circuit urbà sortia des de les immediacions del Parc de Can Zam, molt a prop del complex esportiu del municipi. Tot seguit, els prop de 4.000 participants van accedir al Parc Fluvial del Besòs per l’accés de Pallaresa (sota el ponts de la B-20) i recorrien aproximadament 1.800 m fins al Molinet per on van sortir en direcció a la plaça de la Vila, on els esperava l’arribada.

La cursa es va desenvolupar sense incidents gràcies a la col·laboració dels informadors del Parc Fluvial del Besòs, els quals van donar un cop de mà a l’organització de l’acte.

Les inscripcions a la cursa es van obrir el 25 de setembre i es podien fer als punts habilitats repartits pel municipi com botigues dedicades a l’esport o complexos esportius. Els participants van rebre una samarreta commemorativa d’obsequi i l’opció de participar en sortejos de lots de regals.

Segons fons municipals, el cent per cent de la recaptació es destinarà a la prevenció, la recerca i la lluita contra el càncer de l’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC).

En aquest enllaç al Facebook del Parc Fluvial del Besòs podeu veure uns instants de la cursa al seu pas pel Parc.

Font de la informació: Parc Fluvial del Besòs

Categoria: Parc Fluvial Besòs, Parc Fluvial del Besós, general,