Parc Fluvial Besòs El diumenge 19 de maig al matí

La XVII Bicicletada del Besòs pedala contra el càncer i arriba al Parc Fluvial del Besòs

25/04/2019

El Consorci Besòs-Tordera, conjuntament amb la Federació Catalana de Ciclisme i diversos ajuntaments de la conca, organitza la XVII Bicicletada del Besòs destinada, enguany, a la lluita contra el càncer.

L’activitat està prevista per al diumenge 19 de maig al llarg del matí i s’espera arribar a la xifra de 1.000 esportistes inscrits de totes les edats. Es tracta d’una activitat per a tots els públics, esportistes individuals, famílies amb infants i grups d’amics que vulguin passar una bona estona gaudint del paisatge i de l’esport. Aquest 2019, els ciclistes participaran sota el lema “Pedala contra el càncer #kmcontraelcàncer”.

L’organització posarà a disposició dels participants un punt d’inscripció a l’accés de Can Zam Nord per tal d’arribar a tots aquells que vulguin afegir-se a la pedalada en el tram final.

El recorregut serà el mateix que en edicions anteriors i s’iniciarà des de diversos municipis com Granollers, Montornès del Vallès i Montmeló a les 9.30 h del matí, amb incorporacions des de Montcada i Reixac i Santa Coloma de Gramenet a les 10.30 h. Els ciclistes seguiran els camins fluvials i passaran pel Parc Fluvial del Besòs. Al Parc, podran circular pels gairebé 5 km de carril bici habilitat fins a sortir per Maristany. El punt d’arribada serà al parc Marina-Besòs, a Sant Adrià de Besòs.

El Parc Fluvial del Besòs acollirà els participants fins al punt d’arribada a Sant Adrià de Besòs, on seran rebuts amb la gran festa de l’esport i la natura, se’ls oferirà un refrigeri i es realitzaran activitats dirigides a tothom com ara un joc de pistes, manualitats i tallers de zumba i capses niu.

Més informació i inscripcions gratuïtes en aquest enllaç.

Font de la informació: Parc Fluvial del Besòs

Categoria: Educació ambiental, Parc Fluvial Besòs, Parc Fluvial del Besós, general,