De les 8 h del matí a les 21 h del vespre, fins al 20 de setembre

S'amplia l'horari d'obertura del Parc Fluvial del Besòs

14/07/2016

A partir del divendres 15 de juliol i fins al dimarts 20 de setembre, el parc passa de l'horari antic (de les 10 a les 21 h) a un horari estiuenc més extens que va de les 8 h del matí fins a les 21 h del vespre.

La iniciativa dóna satisfacció amb caràcter immediat a la demanda dels ajuntaments ubicats a l'entorn del parc i facilita l'ús d'aquest espai tan emblemàtic per part de la ciutadania durant l'estiu, l'època estacional amb més persones usuàries del Parc Fluvial del Besòs.

L'ampliació d'horari s'aplicarà a tota la Zona d'Ús Públic, de manera que es garanteixi el compliment de les disposicions dels plans d'usos, plans d'explotació i manteniment i plans d'emergència específics del parc establerts per la Generalitat de Catalunya.

La Diputació de Barcelona gestiona el Parc Fluvial del Besòs a través de la seva Oficina Tècnica d'Acció Territorial amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona que hi aporta el Sistema d'Alerta Hidrològica (SAHBE) mitjançant Barcelona Cicle de l'Aigua SA.

Font de la informació: Parc Fluvial del Besòs

Categoria: Parc Fluvial del Besós, general,