Sant Llorenç-Obac Informa dels itineraris propers

Rellinars estrena Punt d'Informació del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac

09/07/2014

El 22 de juny va obrir el nou Punt d'Informació de Rellinars, situat a la Plaça de l'Ajuntament. El nou punt està obert de 10 a 14 h els dissabtes, diumenges i festius des del 22 de juny fins al 15 de desembre excepte el mes d'agost, que estarà tancat.

Aquest nou equipament és fruit d'un conveni entre el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac i l'Ajuntament de Rellinars. Des d'aquest municipi es poden fer excursions pels vessants menys coneguts de la banda de ponent del parc, i també contemplar un ric patrimoni.

Per Rellinars hi passen dos itineraris locals: el de la pedra seca (SL-C 57 la pedra seca ) i el de la font de Carlets (SL-C 55) a més del GR 5 i la Ruta dels 3 monts.

Font de la informació: Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac

Categoria: Sant Llorenç-Obac, general,