Sant Llorenç-Obac Per assistir als actes cal inscripció prèvia

El Viu el parc del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac arriba a la 31a edició

Edició anterior de la Matinal Viu el parc al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac. Autor: Fusic

18/04/2022

Entre els mesos d’abril i juny el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac celebra una nova edició amb nombroses actes municipals i actes centrals. Dins els actes centrals, l’1 de maig serà el moment de la Matinal al parc a la Casa Nova de l’Obac i el 4 de juny al matí hi haurà La capsa dels sentits a Vacarisses i, a la tarda, el recital poètic Poesia als parcs a la Pahissa del Marquet, a Sant Llorenç Savall. Per participar-hi, cal fer reserva prèvia mitjançant un formulari web.

La Matinal al parc tindrà lloc el diumenge 1 de maig a la Casa Nova de l’Obac (Terrassa-Rellinars). A partir de les 10 h i fins les 12.30 h petits i grans podran gaudir dels jocs gegants de fusta del Burro dels jocs; de tallers familiars a càrrec de TalleretCraft, i de contes per als més petits amb Susagna Navó. A les 12.30 h, Coloraines Band clouran la Matinal amb un espectacle d’animació musical per a totes les edats. Les places són limitades i cal inscripció prèvia aquí.

Dins els actes centrals, el dissabte 4 de juny hi haurà dos plats forts. D’una banda, La capsa dels sentits es farà a Vacarisses entre les 10.30 i les 12.30 h. El punt de trobada serà entre el Serrat i el cementiri municipal (bosc dels Conillets). La proposta permet descobrir i redescobrir la natura amb activitats per activar els sentits i estimular una mirada reflexiva gràcies a unes instruccions senzilles a partir de les quals s’explorarà l’entorn. Per participar-hi, cal inscriure-s'hi mitjançant el formulari web.

El 4 de juny a les 19.30 h la poesia prendrà la paraula de la mà del recital Poesia als parcs. La Pahissa del Marquet de les Roques, a Sant Llorenç Savall, acollirà els autors Miquel Desclot i Joan Vinuesa, amb l’acompanyament musical de NUUMU Code. Inscripcions en aquest enllaç.

Activitats municipals

Durant els mesos d’abril, maig i juny, a més a més de les activitats centrals s’organitzen nombroses activitats a Castellar del Vallès, Granera, Matadepera, Mura, el Pont de Vilomara i Rocafort, Rellinars, Sant Llorenç Savall, Sant Vicenç de Castellet, Talamanca, Terrassa i Vacarisses.

Així, hi haurà concerts de Cèltic Groove i de Rocketa Eclèctic Band i tallers de polseres i clauers amb samarretes reciclades, de mòbils amb fulles decorades, de tècniques d’estampació amb elements naturals o de fibres vegetals. També hi haurà diverses conferències sobre bolets amb un fotògraf especialitzat, sobre l’univers, sobre naturalesa i creativitat o sobre el castell de Vacarisses a més de l’espectacle de contes i cançons per a infants "La maleta que sona", amb Fefe i Cia.

Consulteu a l'Agenda de la pàgina web Viu el parc tota la informació, horaris, municipis i inscripcions prèvies.

Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals

Categoria: Educació ambiental, Sant Llorenç-Obac, Parc a taula, Poesia als parcs, Educació ambiental, Viu el parc, Educació ambiental, Poesia als Parcs,