Sant Llorenç-Obac Les temàtiques són el Parc Natural i el municipi de Sant Llorenç Savall

Ja es coneixen els guanyadors de la 4a edició del Premi Literari Marquet de les Roques, narració curta i poesia

28/09/2023

El dissabte 23 de setembre es va celebrar l’acte d’entrega de guardons del 4t Premi Literari Marquet de les Roques, narració curta i poesia, que organitza l'Ajuntament de Sant Llorenç Savall. En aquesta edició, els premis han estat per a Estel Bonet Coll, en categoria Narrativa infantil; Joan Company Arpa, en categoria Narrativa adult; i Marta Llobet Sala, en categoria Poesia adult. A més, també s’ha donat a conèixer la guanyadora del premi Josep Gras al millor Treball de Recerca de Batxillerat sobre el municipi de Sant Llorenç Savall.

La 4a edició del Premi Literari Marquet de les Roques, narració curta i poesia ha comptat amb la participació de prop de seixanta autors, que han fet arribar els seus originals en les diverses categories.

L’acte de lliurament, fet el dissabte 23 de setembre a l’era de la Pahissa del Marquet, ha aplegat un públic nombrós. Com en certàmens anteriors, l’Associació Cultural Set de Teatre de Sant Llorenç Savall ha dinamitzat la presentació i ha fet la lectura de les obres guanyadores. Se'n poden veure més imatges al Facebook de l'Ajuntament de Sant Llorenç Savall.

El concurs literari Premi Marquet de les Roques, narració curta i poesia té els objectius d'estimular l’estudi, promoure el coneixement i incentivar la difusió del patrimoni natural del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac i del poble de Sant Llorenç Savall. D’acord amb aquests propòsits, les creacions que s’hi presenten han de tenir com a eix el patrimoni natural del Parc Natural o bé el poble de Sant Llorenç Savall.​​​​​

Font de la informació: Ajuntament de Sant Llorenç Savall

Categoria: Educació ambiental, Sant Llorenç-Obac, Educació ambiental, Educació ambiental,