Sant Llorenç-Obac Està situat a la Biblioteca El Castell

Vacarisses estrena nou Punt d'Informació del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac

El castell de Vacarisses acull la Biblioteca municipal i el nou Punt d'Informació. Autor: XPN

14/09/2021

La Biblioteca El Castell acull un nou Punt d'Informació del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac a Vacarisses a partir del 18 de setembre. El Punt d'Informació de Vacarisses obre tots els caps de setmana i festius de les 10 a les 14 hores. S'hi pot obtenir informació sobre el Parc Natural i informació turística de Vacarisses així com del teixit comercial.

A la Biblioteca El Castell s'hi fan exposicions d'art i de contingut històric del municipi i entorn. Vacarisses és el punt d'inici de l'itinerari senyalitzat del Parc SL-C 51 La Torrota de Vacarisses i també hi passen el GR 96 i la Matagalls-Montserrat, entre altres.

A l'Obac, indret emblemàtic del municipi, hi ha l'itinerari SL-C 63 La font de la Portella, a banda dels recursos vinculats a l'equipament de la Casa Nova de l'Obac.

Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals

Categoria: Sant Llorenç-Obac, Educació ambiental, ODS,