Xarxa de Parcs Naturals | Diputació de Barcelona Una iniciativa de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona

El Prestatge Virtual d'Espais Naturals posa a l'abast d'un clic recursos, notícies i recomanacions del món de la natura

Castellassa de Can Torres, al Parc Natural de<br />Sant Llorenç del Munt i l'Obac. Autor: J. Aguilar

Castellassa de Can Torres, al Parc Natural de
Sant Llorenç del Munt i l'Obac. Autor: J. Aguilar

17/12/2020

El Prestatge Virtual d'Espais Naturals de la Xarxa de Biblioteques Municipals us ofereix un ampli ventall de recursos relacionats amb el món de la natura, ja siguin recomanacions bibliogràfiques, notícies, informació sobre les efemèrides ambientals, una selecció de webs i aplicacions mòbils, entre d'altres.

En el Prestatge Virtual d'Espais Naturals de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona trobareu una selecció de materials diversos que inclouen notícies recents sobre la Guia de rutes amb transport públic per la Xarxa de Parcs o la campanya 'Parcs naturals sí, però amb civisme', recomanacions bibliogràfiques elaborades pels bibliotecaris i tot de recursos per gaudir de la natura sense sortir de casa.

Dia Internacional de les Muntanyes

A més, també podreu ampliar la informació sobre l'efemèride ambiental del Dia Internacional de les Muntanyes que, designat per l'ONU l'any 2003, se celebra cada 11 de desembre amb l’objectiu de conscienciar sobre la importància de les muntanyes per a la vida i per al desenvolupament sostenible.

Font de la informació: Xarxa de Biblioteques Municipals (XBM)

Categoria: Divulgació, Vídeos, Webs, Publicacions, Xarxa de Parcs Naturals, Diputació de Barcelona, Biodiversitat, Educació ambiental, Diputació de Barcelona, ODS, Notícies d'arreu, Webs i butlletins digitals, Educació ambiental,