Diputació de Barcelona | Xarxa de Parcs Naturals Especialment al Parc Natural del Montseny i al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac

La Diputació de Barcelona i els Mossos d'Esquadra incrementen els controls d'accés als espais naturals els caps de setmana

$urlFileEntry

Regulació d'accessos al Montseny.
Autor: Diputació de Barcelona

21/01/2021

Durant els caps de setmana s'incrementaran els controls d'accés a la Xarxa de Parcs Naturals en col·laboració amb els Mossos d'Esquadra i els Agents Rurals de la Generalitat de Catalunya per fer complir les mesures excepcionals de confinament municipal per la COVID-19. Els controls es faran especialment al Parc Natural del Montseny i al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac.

La Diputació de Barcelona col·labora amb el Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya amb l'establiment de mesures especials per regular l'accés al conjunt d’espais que formen la Xarxa de Parcs Naturals i evitar desplaçaments davant les mesures excepcionals de confinament municipal per la COVID-19.

Aquesta regulació es farà els caps de setmana als diferents punts d’accés als espais naturals, especialment al Parc Natural del Montseny i al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, amb guardes dels parcs juntament amb Mossos d'Esquadra i Agents Rurals.

Per tal d'evitar situacions de mobilitat sense justificació per part de ciutadans fora del seus municipis de residència, la Diputació de Barcelona ha elaborat un protocol d'actuació per regular els accessos.

El protocol contempla la presència del personal de guàrdia dels parcs als punts d’accés als espais naturals que es veurà reforçada amb l'establiment de controls fixos per part de Mossos d'Esquadra i Agents Rurals en diferents indrets i horaris.

Font de la informació: Gabinet de premsa de la Diputació de Barcelona

Categoria: Diputació de Barcelona, Xarxa de Parcs Naturals, Diputació de Barcelona,