Xarxa de Parcs Naturals Fins l'11 d'octubre, dins la Setmana de la Natura

'Llegeix Natura', activitats a les biblioteques i centres de documentació ambiental de Catalunya amb premis

05/10/2020

En el marc de la Setmana de la Natura, les biblioteques i els centres de documentació ambiental de Catalunya (aplegades en la xarxa DocAmbCat) i el col·lectiu de biblioteques municipals del programa 'Parcs i biblioteques... naturalment!' proposen diverses activitats, mostres de materials i fan un sorteig amb tres premis, per sensibilitzar sobre la importància de la lectura i el coneixement en l’àmbit de la natura i el medi ambient.

Aquest any, les biblioteques han escollit el tema dels arbres per fer xerrades, exposicions de materials, recomanacions de llibres, explica contes... I proposen que s'enviïn fotografies, poemes, dibuixos sobre el tema "El meu arbre", ja sigui portant-los en mà a qualsevol de les biblioteques participants, enviant-los per correu electrònic o per mitjà de les xarxes socials penjant-los a Instagram, Facebook i Twitter (amb l'etiqueta #ArbresDocAmbCat més l'etiqueta de la biblioteca de referència). La data màxima per fer aportacions és l’11 d’octubre i el sorteig dels premis es portarà a terme el 20 d’octubre.

Tothom que participi en una activitat que organitzi la seva biblioteca o enviï una fotografia/dibuix/poema i deixi un nom i un contacte per localitzar-lo entrarà a participar en el sorteig de tres premis centrats enguany en l'àmbit de la Garrotxa. Queden exclosos de la participació en el sorteig el personal implicat directament en l’organització dels actes.

El primer premi és una nit a l’Hotel La Perla d’Olot amb esmorzar, un àpat per a dues persones al restaurant Font Moixina d'Olot, una cistella de productes de les explotacions de Fet al PNGarrotxa i un curs d'iniciació a la marxa nòrdica, per a una persona, de l’empresa Risum.

El segon premi és una nit d’hotel per a dues persones a Cal Sastre de Santa Pau amb esmorzar, de diumenge a dijous (excepte festius), una cistella de productes de les explotacions de Fet al PNGarrotxa i un guiatge per la Garrotxa, per a dues persones, amb l’empresa Fentours. El tercer premi consisteix en una cistella de productes Verntallat de la Cooperativa SAT Vall d’en Bas.

Prestatge virtual

Amb motiu de la Setmana de la Natura, des de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona també han preparat un monogràfic sobre els arbres amb els darrers títols dels volums que han comprat les biblioteques.

Categoria: Xarxa de Parcs Naturals, Llibres, revistes i CD,