Xarxa de Parcs Naturals Podeu consultar la informació bàsica sobre protecció de dades a l'apartat 'Política de privacitat'

Nova normativa de protecció de dades

18/05/2018

Com a subscriptors d’aquest butlletí electrònic, us informem que el 25 de maig es començarà a aplicar el Reglament general de protecció de dades (RGPD), que substituirà la normativa actual en aquesta matèria. Aquest reglament té per objectiu, entre altres, la conscienciació global sobre la privadesa de les dades personals.

Podeu consultar la informació bàsica sobre protecció de dades a l’apartat “Política de privacitat” que figura al peu d’aquest butlletí. En el cas que hi estigueu en desacord, podeu donar-vos de baixa del servei accedint a l’apartat “Baixa”, que també trobareu a la part inferior de cada enviament i al web.

Per a qualsevol qüestió relacionada, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres per correu electrònic a través de la bústia xarxaparcs@diba.cat.

Font de la informació: Diputació de Barcelona

Categoria: Xarxa de Parcs Naturals, general,