Xarxa de Parcs Naturals | Marina | Litoral | Montnegre-Corredor El programa celebra també el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència

'Parcs i biblioteques... naturalment!': més de trenta activitats al Maresme durant el primer trimestre de l'any

13/01/2020

Un any més, i ja en van quatre, les biblioteques d’Alella, Cabrera de Mar, Cabrils, el Masnou, Mataró Pompeu Fabra, Premià de Dalt, Teià, Tiana, Tordera i Vilassar de Dalt conviden els seus usuaris a gaudir més i millor de l’entorn natural més proper (els parcs del Montnegre i el Corredor, la Serralada Litoral i la Serralada de Marina) amb un nou programa d'activitats per al primer trimestre del 2020.

El programa inclou, entre d’altres, hores del conte, tallers infantils, laboratoris, mostres, exposicions, espais creatius... Aquest primer trimestre, se celebra l’11 de febrer el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència per tal de promoure i fomentar les vocacions científiques en les nenes i dones i contribuir a posar fi a la bretxa de gènere en el món de la ciència.

Parcs i biblioteques... naturalment! del Maresme es desplega a les biblioteques següents: Biblioteca Ferrer i Guàrdia d’Alella; Biblioteca Ilturo de Cabrera de Mar; Biblioteca de Cabrils; Biblioteca Joan Coromines del Masnou; Biblioteca Pompeu Fabra de Mataró; Biblioteca Jaume Perich i Escala de Premià de Dalt; Biblioteca Can Llaurador de Teià; Biblioteca Can Baratau de Tiana; Biblioteca de Tordera, i Biblioteca Can Manyer de Vilassar de Dalt.

Descarregueu-vos aquí el programa d’activitats del primer trimestre del 2020.

Parcs i biblioteques... naturalment! a les xarxes socials

Per a més informació, us convidem a seguir les  activitats a través de les xarxes socials i pàgines web següents: pàgina web; etiquetes: #ParcsiBiblios i #BibliosMaresme; Twitter @bibliotequesXBM i @xarxadeparcs.

Font de la informació: Xarxa de Biblioteques Municipals (XBM)

Categoria: Educació ambiental, Educació ambiental, Xarxa de Parcs Naturals, Marina, Litoral, Montnegre-Corredor, Educació ambiental, general,