Xarxa de Parcs Naturals Nova publicació sobre els resultats del seguiment ecològic a llarg termini del CREAF

Publicació sobre les restes llenyoses en pinedes de pi blanc

04/04/2018

Per tal de resoldre els dubtes a l'entorn de la presència de restes llenyoses i el seu efecte sobre el comportament dels incendis forestals, en aquest document es presenten els resultats de diferents estudis que ha realitzat el Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals (CREAF) els darrers anys sobre la presència de restes de tallada en plançonedes de pi blanc recentment aclarides.

Les dades fan referència a la dinàmica en el temps d'aquestes restes, els efectes que això té en l'ecosistema i què succeeix en cas d'un incendi forestal.

Podeu accedir a la publicació a través de la pàgina web de l'Oficina Tècnica de Prevenció Municipal d'Incendis Forestals i Desenvolupament Agrari (OTPMIFDA) i descarregar-vos-la en PDF

Altres títols que formen part d'aquesta col·lecció són:

La gestió post-incendi en boscos de pi blanc.

La gestió post-incendi en boscos d'alzina i roure.

La gestió post-incendi en bosquines d'arboç.

Font de la informació: Oficina Tècnica de Prevenció Municipal d'Incendis Forestals i Desenvolupament Agrari (OTPMIFDA)

Categoria: Publicacions, Llibres, revistes i CD, Divulgació, Biodiversitat, Gestió del medi, hàbitats, Monografies, Llibres tècnics, Paisatge, Planificació i avaluació, Xarxa de Parcs Naturals, Prevenció incendis, Oficina Tècnica de Prevenció d'Incendis, flora, Recerca i seguiment, general,