Garraf En el marc del conveni d'agermanament dels dos parcs

Visita d'una delegació del Parco Naturale Regionale di Porto Conte (l'Alguer) al Parc del Garraf

01/11/2018

Del 24 al 27 d’octubre, una delegació del parc alguerès de Porto Conte va visitar el Parc agermanat del Garraf.

Aquesta delegació, formada per Salvatore Mulas, vicepresident del Parco Naturale Regionale di Porto Conte; Raniero Selva, regidor de Medi Ambient de l’Ajuntament de l’Alguer; Mariano Mariani, director del Parco de Porto Conte, i Antonio Torre, delegat de l’Obra Cultural de l’Alguer, han treballat amb la delegació de la Diputació de Barcelona.

La delegació catalana ha comptat amb la participació de Jesús Calderer, diputat adjunt d’Espais Naturals; Jordi Padrós, coordinador d’àmbit d’Espais Naturals; Xavier Roget, cap de la Direcció Territorial Occidental; Josep Melero, cap de la Secció de Divulgació i Comunicació; Santi Llacuna, director del Parc del Garraf, i Rat Cabré, técnica del Parc, i que ha tingut com a principal objecte la confecció i acord del programa d’activitats que caldrà desenvolupar el proper 2019 en el marc del conveni d’agermanament d’aquests dos parcs.

Paral·lelament, han visitat el Parc del Garraf i alguns dels seus equipaments, com la Pleta (Oficina del Parc) i Vallgrassa. Centre Experimental de les Arts, així com el municipi de Begues, on van ser acollits per la seva alcaldessa, Mercè Esteve.

Categoria: Notícies d'arreu, Garraf, general,