Foix | Garraf | Olèrdola Es van presentar més de vuitanta imatges

El 28è Concurs de Fotografia Viu el parc dels parcs del Garraf, Olèrdola i el Foix ja té guanyadors

05/12/2022

La sala Margarida Xirgu de la Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado va acollir el divendres 2 de desembre el lliurament dels premis als guanyadors del 28è Concurs de Fotografia Viu el parc dels parcs del Garraf, Olèrdola i el Foix. ​​​​​​​ El primer premi de la modalitat 'Els parcs. Qualsevol imatge que reflecteixi el patrimoni natural i cultural dels parcs del Garraf, d’Olèrdola i del Foix.' va ser per a Ignasi Pellisa i, en la modalitat 'La Matinal. Qualsevol instantània dels actes de la Matinal Viu el parc', el guanyador va ser Oriol Domingo.

En el marc de les activitats del programa Viu el parc, un any més es va convocar el Premi de Fotografia dels parcs del Garraf, Olèrdola i el Foix, que aquest 2022 arriba a la 28a edició (bases).

Després de veure les fotografies presentades per la quarantena de participants, unes 85 obres en total, el jurat va decidir atorgar els premis següents:

En la modalitat "Els parcs. Qualsevol imatge que reflecteixi el patrimoni natural i cultural dels parcs del Garraf, d’Olèrdola i del Foix”, el primer premi va ser per a Ignasi Pellisa; el segon premi per a Nieves Rull, i el tercer premi per a Ignasi Blanca. Per que fa a la segona modalitat “La Matinal. Qualsevol instantània dels actes de la Matinal Viu el parc que se celebrarà el diumenge 6 de novembre al Conjunt monumental d’Olèrdola”, Oriol Domingo va ser guardonat amb el primer premi; Ignasi Pellisa, amb el segon premi, i Mar Aguilera és l’autora del tercer premi.

Per a la primera modalitat els premis són els següents: 375 euros per al primer premi, 200 euros per al segon premi i 150 euros per al tercer premi. Per a la segona modalitat, el primer premi és de 250 euros, 150 euros per al segon premi i 100 euros per al tercer, amb un import total de 1.225 euros.

Les imatges es poden veure a les pàgines web dels parcs del Garraf, Olèrdola i el Foix així com a la pàgina web que aplega la informació de tots els concursos de fotografia que s’organitzen a la Xarxa de Parcs Naturals.

L’acte d’entrega va comptar amb la presència d'Oscar Garcialoredo i  Paco Jurado, del Grup de Fotografia Experimental Castelldefels; Josep Melero, cap de la Secció d’Ús Públic i Educació Ambiental de l’Àrea d’Infraestructures i Espais Naturals de la Diputació de Barcelona; i Jordi Maresma, 1r tinent d’alcalde i regidor de Cultura de l’Ajuntament de Castelldefels.​​​​

Font de la informació: Ajuntament de Castelldefels

Categoria: Educació ambiental, Foix, Garraf, Olèrdola, Educació ambiental, Viu el parc, Educació ambiental,