Foix | Garraf | Olèrdola Hi ha temps de participar-hi fins al 25 de novembre

Es convoca el 28è Concurs de Fotografia dels parcs del Garraf, Olèrdola i el Foix

27/09/2022

S’ha convocat, fins al 25 de novembre, la recepció d’imatges per participar en la 28a edició del Concurs de Fotografia dels parcs del Garraf, d'Olèrdola i del Foix. El Concurs de Fotografia s'emmarca dins del programa Viu el parc dels tres parcs i l'organitzen des del Grup de Fotografia Experimental de Castelldefels amb el suport de la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona i de l'Ajuntament de Castelldefels.

La bellesa singular dels paratges del Parc del Garraf, del Parc d'Olèrdola i del Parc del Foix convida els amants de la fotografia a sortir amb els estris a punt per captar els matisos dels paisatges, les llums i els contrastos.

Enguany, en el Concurs de Fotografia (bases en PDF) s'estableixen dues modalitats temàtiques de fotografies (que poden ser en color o en blanc i negre). Les modalitats són "Els parcs", amb imatges que reflecteixin el patrimoni natural i cultural dels parcs del Garraf, Olèrdola i del Foix; i "La Matinal", amb imatges dels actes de la Matinal Viu el parc, que es farà el 6 de novembre al Conjunt monumental d'Olèrdola.

Hi ha tres premis (de 375, 200 i 150 euros) per a la primera modalitat i tres premis més (de 250, 150 i 100 euros) per a la segona.

El Concurs és obert a qualsevol persona aficionada a la fotografia i els originals (amb un màxim de tres imatges per modalitat) es poden presentar en un sobre tancat fins les 14 h del divendres 25 de novembre adreçat a l'Ajuntament de Castelldefels, Regidoria de Cultura, pl. de l'Església, s/n, 08860, Castelldefels. En el sobre ha de figurar "XXVIII Concurs de Fotografia Viu el parc dels parcs del Garraf, d'Olèrdola i del Foix, 2022".

Categoria: Foix, Garraf, Olèrdola, Viu el parc, ODS,