Foix | Garraf | Olèrdola Una exposició mostra una selecció de les 70 obres presentades

Ignasi Pellissa i Oriol Domingo guanyen el XXIX Concurs de fotografia dels parcs del Garraf, Olèrdola i el Foix

27/11/2023

El divendres 24 de novembre al vespre, a la sala Margarida Xirgu de la Biblioteca Ramon Fernàndez Jurado de Castelldefels, es van lliurar els premis als guanyadors del XXIX Concurs de fotografia dels parcs del Garraf, Olèrdola i el Foix, emmarcat dins el programa Viu el parc. S’hi van presentar un quarantena de participants, amb unes 70 obres. Una mostra de les imatges es poden veure exposades a la mateixa sala fins l'11 de desembre.

En la primera modalitat, sobre qualsevol aspecte dels parcs, els premis van ser per a Ignasi Pellisa (primer), Joan Lacalle (segon) i Juan Mora (tercer).

En la modalitat de qualsevol instantània dels actes de la Festa Major de Viu el Parc que es va celebrar el passat diumenge 5 de novembre al castell d’Olèrdola, el primer premi va ser per a Oriol Domingo, el segon premi per a Emili Sancha, i el tercer premi per a Ignasi Pellisa.

Per a la primera modalitat s’estableixen un primer premi de 375 euros, un segon premi de 200 euros i un tercer premi de 150 euros. Per a la segona modalitat, un primer premi de 250 euros, un segon premi de 150 euros i un tercer premi de 100 euros.

L’acte va comptar amb la presència de Paco Jurado, membre de la Junta Directiva del Grup Fotografia Experimental Castelldefels i d’Anna Ramírez, tècnica d'ús públic i educació ambiental dels parcs del Garraf, Olèrdola i Foix.

El concurs l’organitzen conjuntament la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Castelldefels amb el Grup de Fotografia Experimental de Castelldefels.

L'exposició itinerarà durant el 2024 per diversos municipis dels parcs.

Font de la informació: Ajuntament de Castelldefels

Categoria: Foix, Garraf, Olèrdola, Educació ambiental, Viu el parc, ODS,