Olèrdola | Garraf | Foix El dijous 28 de novembre a l'Ajuntament de Sant Pere de Ribes

Us convoquem al 3r Fòrum Permanent per a la implementació de la Carta Europea de Turisme Sostenible (CETS) dels parcs del Garraf, d'Olèrdola i del Foix

19/11/2019

El proper dijous 28 de novembre de les 17 a les 19 h, l'Ajuntament de Sant Pere de Ribes acollirà el 3r Fòrum Permanent per a la implementació de la Carta Europea de Turisme Sostenible (CETS) als parcs del Garraf, d'Olèrdola i del Foix. L'esdeveniment és gratuït i obert a totes aquelles persones interessades, si bé és necessari inscriure-s'hi prèviament.

L’objectiu principal d’aquesta tercera edició del Fòrum Permanent és presentar i validar la feina realitzada durant l'any 2019. Així mateix, es presentarà i validarà, per parts dels assistents, la metodologia que ha de portar el Parc del Garraf, el Parc d'Olèrdola i el Parc del Foix a implementar la Fase II de la CETS, fase en què les empreses es podran adherir a la CETS i certificar-se com a empresa compromesa amb el turisme sostenible en el territori.

El 3r Fòrum Permanent  tindrà lloc el proper dijous 28 de novembre, de les 17 a les 19 h, a l'Ajuntament de Sant Pere de Ribes. L'acte és gratuït i obert a totes aquelles persones interessades, si bé és necessari inscriure-s'hi prèviament mitjançant el correu electrònic p.garraf.qualitat@diba.cat.

Tota la documentació i l’acta de la CETS es pot consultar a Turisme sostenible als espais naturals, pàgina web que es va presentar als assistents del 1r Fòrum Permanent com a eina eficaç que permet que tots els interessats estiguin informats del procés d’implementació als tres parcs de les trenta-dues actuacions.

Categoria: Olèrdola, Garraf, Foix, ODS, general,