Garraf La mostra pot visitar-se fins a finals d'any

Vallgrassa acull l'exposició tribut al poeta Blas de Otero

24/09/2018

El dissabte 15 de setembre es va inaugurar oficialment el tribut visual, titulat 'Em queda la mirada. Tribut a Blas de Otero', a Vallgrassa. Centre Experimental de les Arts, al Parc del Garraf. L’esdeveniment va comptar amb la participació de més d’una vintena d’artistes bascos i catalans que prèviament havien elaborat una pintura basant-se en poemes del poeta Blas de Otero. La mostra podrà visitar-se fins al final d’any a l’espai interdisciplinari de Vallgrassa.

Els artistes participants en el projecte artístic "Em queda la mirada. Tribut a Blas de Otero" són els següents: Soiartze Alday, Jordi Aligué, Josep Clopés, Lluís Estopiñan, Pep Fajardo, Leticia Feduchi, Nicole Gagnum, Jesús Galdón, Ana Gallinal, Robert Garay, Ricard Geladó, Ferran Giménez, Maria Helguera, Agustín Ibarrola, José Ibarrola, Naiel Ibarrola, Josep Massana, Tomàs Morell, Gemma Nogueroles, Ane Pikaza, Lluïsa Ventura, Patricio Vélez i Vicenç Viaplana.

Durant el cap de setmana del 15 i 16 de setembre, una delegació d’Orozko va assistir als diferents actes programats amb motiu de la inauguració. D'aquesta manera, les autoritats del municipi biscaí tornaven la visita que una delegació beguetana, encapçalada per la seva alcaldessa Mercè Esteve, i de la Diputació de Barcelona, representada pel diputat adjunt d’Espais Naturals Jesús Calderer, van realitzar a Biscaia a finals d'abril quan “Em queda la mirada. Tribut a Blas de Otero” es va inaugurar a la terra natal del poeta, tal com us explicàvem en aquesta notícia.

Si consulteu la pàgina de Facebook del Parc del Garraf podreu veure més imatges.

Categoria: Garraf, general,