Guilleries-Savassona Diumenge 30 de setembre a Folgueroles

Tot a punt per a la Matinal al parc, a l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona

20/09/2018

Entre setembre i novembre, veniu a gaudir de la tardor a l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona! La 13a edició del programa Viu el parc us proposa els actes centrals següents: la Matinal al parc (diumenge 30 de setembre a l’Àrea d’esplai de la font Trobada de Folgueroles), Poesia als parcs. Lletres i paisatges (divendres 5 d’octubre a la Casa Museu Verdaguer, Folgueroles) i la Nit d’estels (dissabte 10 de novembre a Vilanova de Sau).

La Matinal al parc tindrà lloc el diumenge 30 de setembre a l’Àrea d’esplai de la font Trobada de Folgueroles. Per iniciar bé la jornada, a partir de les 10.30 h els participants podran gaudir d’una xocolatada i del circuit d’aventura amb rocòdrom i tirolina. També s’oferiran tallers de vestuari i jocs gegants. A les 12 h, podreu escoltar i veure "Gegants i monstres per l’Atlàntida”, a càrrec de Caro Von Arend, i a les 13 h començarà l’espectacle de cloenda de la Matinal amb l’espectacle d’animació musical de Fefe i Cia.

Ja al mes d’octubre, la Casa Museu Verdaguer de Folgueroles acollirà l’espectacle poètic “Mot i Mirada”, fotopoemes rapitencs, a càrrec dels poetes Eduardo Margaretto i Miquel Reverté amb l’acompanyament musical de Tomaso Castellá i audiovisuals d’Eva Mascarell. L’activitat s’emmarca en el cicle Poesia als parcs. Lletres i paisatges 2018.

Finalment, el dissabte 10 de novembre Vilanova de Sau serà l’escenari de la Nit d’estels, amb una introducció al coneixement del cel, observació del astres a ull nu i de planetes amb el telescopi. Les places són limitades i cal inscriure's mitjançant el correu electrònic següent: nitdestelsguilleries@fusic.org.

Activitats als municipis

Els  diversos ajuntaments que conformen aquest espai natural us conviden a participar als diferents actes que han organitzat per al Viu el parc d’enguany, un programa que compta amb tres eixos: els actes centrals dirigits a tots els públics; les activitats als municipis, que desenvolupen actes i festes en els municipis que pertanyen a l'espai natural i el Programa escolar, adreçat als alumnes de 5è de primària de les escoles dels mateixos municipis.

Descarregueu-vos el programa complet del 13è Viu el parc a l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona en aquest enllaç.

Categoria: Educació ambiental, Guilleries-Savassona, Viu el parc, Educació ambiental, Poesia als parcs, general,