Guilleries-Savassona Totes les activitats són gratuïtes, amb reserva prèvia

L'Espai Natural de les Guilleries-Savassona celebra una nova edició del programa Viu el parc

05/09/2022

Entre els mesos de setembre i novembre, els municipis de l’Espai Natural de les Guilleries-Savassona acullen les activitats de la 17a edició del programa Viu el parc. Enguany, els actes centrals són el concert Parcs en concert, el recital poeticomusical Poesia als parcs, la ja clàssica Matinal al parc i la proposta La capsa dels sentits. També hi ha activitats als municipis. Per assistir-hi cal fer inscripció prèvia.

El programa Viu el parc a l’Espai Natural de les Guilleries-Savassona arriba aquest 2022 a la 17a edició i ofereix un programa d’actes centrals i altres activitats als municipis. Els actes centrals comencen el dissabte 10 de setembre al parc de les Set Fonts, a Sant Julià de Vilatorta, amb el concert de Sandra Monfort i Mar Pujol. L’espectacle forma part del cicle Parcs en concert i hi ha la possibilitat de fer una visita guiada prèvia a càrrec d’Ineditours.

Les propostes centrals continuen el diumenge 25 de setembre amb la Matinal al parc, a l’Àrea d’esplai de la font Trobada de Folgueroles. A partir de les 10.30 h i fins les 12.30 h hi haurà circuit d’aventura amb rocòdrom i tirolina i diversos tallers, per exemple, un de llibrets estampa amb Marta Esmarats i d’altres familiars amb TalleretCraft. A les 12.30 h serà el moment de l’espectacle de cloenda “El vell i l’ocell” a càrrec de Lídia Clua. Les activitats són gratuïtes, però les places limitades i per tant cal fer inscripció prèvia en aquest enllaç.

El dissabte 8 d’octubre serà el moment del recital poeticomusical “Plouen poemes!”, davant l’església de Sant Esteve de Tavèrnoles. L’espectacle familiar i especialment pensat per als infants és a càrrec de Vanesa Amat, M. Carme Bernal i Isabel Muntañá i forma part del cicle Poesia als parcs. Inscripcions aquí.

Finalment, "La capsa dels sentits" tindrà lloc el dissabte 19 de novembre al Pavelló Municipal d’Esports de Sant Julià de Vilatorta i s’emmarca en la Setmana de la Ciència del municipi. L’activitat, de les 10.30 a les 13.30 h, és un espai per descobrir i redescobrir la natura amb tot de propostes que activen els sentits i estimulen una mirada reflexiva. Per assistir-hi cal inscriure’s mitjançant aquest formulari.

Activitats als municipis

A més dels actes centrals, el Viu el parc també proposa diverses activitats als municipis, per exemple, sessions de contes per a infants, una jornada d'anellament o la fira Remença.

Totes les activitats, tant centrals com municipals, es poden consultar la pàgina web Viu el parc - Espai Natural de les Guilleries-Savassona.

Categoria: Educació ambiental, Guilleries-Savassona, Poesia als parcs, Educació ambiental, Viu el parc, Educació ambiental, Poesia als Parcs,