Guilleries-Savassona Podeu visitar-la tot l'estiu

L'exposició sobre l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona arriba al Centre d'Informació de la presa de Sau

23/06/2019

L’exposició itinerant 'L'Espai Natural de les Guilleries-Savassona' estarà instal·lada durant tot l’estiu i fins al 16 de setembre al Centre d’Informació de la presa de Sau.

El fil conductor de la mostra és el personatge de la fadrineta de Sau, una jove bandolera de les Guilleries, i la mostra consta d’una desena de plafons de fusta natural amb una gran quantitat d’il·lustracions de flora i fauna.

L'exposició, realitzada recentment, incorpora diversos materials per explicar l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona amb elements interactius senzills i efectius. L'exposició, de la mà del personatge, apropa als visitants els elements del paisatge, la geologia, la vegetació, la flora i la cultura més destacables dels municipis del parc.

L’exposició també pretén sensibilitzar la població local i els seus visitants de la importància de conservar els ecosistemes i promoure les activitats respectuoses amb el medi.

En aquest enllaç podeu consultar i descarregar-vos el tríptic de la mostra.

Visiteu-la fins al 16 de setembre al Centre d’Informació de Vilanova de Sau (presa de Sau, ctra. N 141d, km 20). Horari: de març a juny i de setembre a octubre, dissabtes i diumenges de les 10 a les 14 h. Juliol i agost, de dimarts a diumenge de les 10 a les 14 h.

L'exposició itinerant s’ha pogut veure fins ara al Centre d’Informació de Sant Julià de Vilatorta. Des de mitjan setembre fins al 4 de novembre s’instal·larà a l'Ajuntament de Tavèrnoles i, a partir del 5 de novembre i fins a finals d’any, s’instal·larà a l’Ajuntament de Folgueroles.

Categoria: Educació ambiental, Hidrologia, Guilleries-Savassona, Paisatge, Divulgació, Biodiversitat, hàbitats, Educació ambiental, flora, fongs, Exposicions, Educació ambiental, general,