Guilleries-Savassona Descarregueu-vos el tríptic informatiu

L'exposició sobre l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona es trasllada al Centre d'Informació de Folgueroles

21/11/2019

L’exposició itinerant 'L'Espai Natural de les Guilleries-Savassona' estarà instal·lada fins a finals del gener del 2020 al Centre d’Informació de Folgueroles.

El fil conductor de la mostra és el personatge de la fadrineta de Sau, una jove bandolera de les Guilleries, i la mostra consta d’una desena de plafons de fusta natural amb una gran quantitat d’il·lustracions de flora i fauna.

L'exposició, recentment editada, incorpora diversos elements per explicar l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona amb recursos interactius senzills i efectius. L'exposició, de la mà del personatge, apropa al visitant el paisatge, la geologia, la vegetació, la flora i la cultura més destacables dels municipis del parc.

L’exposició també pretén sensibilitzar la població local i els seus visitants de la importància de conservar els ecosistemes i promoure les activitats respectuoses amb el medi natural.

Visiteu-la fins a finals del mes de gener del 2020 al Centre d’Informació de Folgueroles (plaça Verdaguer, 2). Horari: de dilluns a diumenge, de les 10 a les 14 h.

L'exposició itinerant s’ha pogut veure fins ara al Centre d’Informació de Sant Julià de Vilatorta, al Centre d'Informació de Vilanova de Sau, a l’Ajuntament de Tavèrnoles i a la Fira de la Muntanya de Vic.

En aquest enllaç podeu consultar i descarregar-vos el tríptic de la mostra.

Categoria: Educació ambiental, Educació ambiental, Biodiversitat, hàbitats, flora, Exposicions, fauna, Divulgació, Guilleries-Savassona, ODS, Educació ambiental, general,