Litoral El termini per participar en l'elecció del premi del públic finalitza a les 10 h del dilluns 18 de novembre

Acte de veredicte del jurat de l'11 Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral

08/11/2019

El dimarts 5 de novembre es va reunir el jurat de l'11è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral per escollir les fotografies guanyadores dels Premis del jurat de l'edició d'enguany.

L’acte va tenir lloc a la seu del Parc, a la Masia Can Magarola d'Alella i el jurat va estar format per membres del cos de jurats de la Federació Catalana de Fotografia i del personal tècnic del Consorci.

El resultat de la votació es farà públic durant l'acte d'entrega de premis que tindrà lloc el proper mes de gener del 2020.

Premi del públic

El termini per participar en l'elecció de la fotografia guanyadora del premi del públic (aquella que compti amb més «M'agrada») finalitzarà a les 10 h del dilluns 18 de novembre. Passegeu-vos per l'Àlbum d'imatges i feu "M'agrada" a les vostres imatges predilectes!

D'acord amb les bases del concurs, una mateixa persona no podrà rebre més d'un premi.

Font de la informació: Consorci del Parc de la Serralada Litoral

Categoria: Educació ambiental, Educació ambiental, Litoral, Educació ambiental, general,